به کاهش بیماریهای قلبی خود کمک کنید

سیر و پیازقدرت سیر در کاهش فشارخون، کلسترول و میزان لختگی خون به اثبات رسیده است. بعلاوه پیاز نیز مانند سیر منبعی از سولفور در رژیم غذایی شما فراهم می‌کند که می‌تواند منبع خوبی برای مقدار بهینه‌ی آنتی اکسیدان ها
تاریخ انتشار: شنبه، ٢٧ شهریور ٩۵

سیر و پیاز

قدرت سیر در کاهش فشارخون، کلسترول و میزان لختگی خون به اثبات رسیده است. بعلاوه پیاز نیز مانند سیر منبعی از سولفور در رژیم غذایی شما فراهم می‌کند که می‌تواند منبع خوبی برای مقدار بهینه‌ی آنتی اکسیدان ها در بدن باشد.

انار

آب انار و دانه‌های آن خواص آنتی اکسیدانی قوی دارند که می‌تواند سطح کلسترول بد خون را بهبود بخشد. این کلسترول محافظ می‌تواند انتقال معکوس کلسترول در رگ‌ها را بهبود بخشد که به نوعی بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

ترنج

ترنج میوه‌ای از مرکبات است که به ناحیه‌ای در ایتالیا تعلق دارد. این میوه دارای آنتی اکسیدان های قوی است که قند خون و کلسترول را پایین می‌آورد.

چای سبز

چای سبز دارای ترکیبات زیست فعالی است که استرس اکسیداتیو، التهاب و کلسترول را پایین می‌آورد و سلامت رگ‌ها را بهبود می‌بخشد. هرچه چای سبز بیشتر مصرف شود خطر حملات قلبی کمتر خواهد شد.



منبع: خبربان